wtorek, 16 lipca 2013

Prolog

"Niebezpieczeństwo to moje drugie imię, Wyścigi to sens życia"

Kiedyś jakiś facet spytał mnie czym są dla mnie wyścigi, 3 lata temu nie wiedziałam co powiedzieć, dopiero wchodziłam w ten świat, ale teraz? Teraz to co innego. Teraz o tym czym są dla mnie wyścigi mogę powiedzieć bez zająknięcia. To mój SENS ŻYCIA. Nie wyobrażam sobie innego sposobu na życie, ale może zacznę od początku. Nazywam się Katherine Storm, ale wolę jak mówią mi Kat. Mam 19 lat i mieszkam w Wielkiej Brytanii, nie mam stałego miejsca zamieszkania, ale od pewnego czasu przebywam w Londynie. Pewnie chcecie dowiedzieć się czegoś o mojej rodzinie. Otóż, nie mam rodziny. Moi rodzice zginęli 4 lata temu w wypadku samochodowym, ale ja sądzę, że ktoś pomógł im zejść z tego świata. Mój brat został zamordowany 2 lata temu, miał dopiero 24 lata. To on wprowadził mnie w świat nielegalnych wyścigów, sportowych aut, gangów i narkotyków. Tak dobrze widzicie - narkotyków. Handluję narkotykami od kiedy Ryan zmarł, ten "biznes" przejęłam po nim, oczywiście sama nie biorę, nie kręci mnie to. Jedynym moim uzależnieniem są papierosy. Od kiedy biorę udział w wyścigach? Od 3 lat. Z dnia na dzień, a raczej z nocy na noc jestem coraz lepsza i od dobrego roku nie znalazł się nikt kto by mnie pokonał. Ryan - mój brat - był szefem gangu i mistrzem kierownicy, kiedy umarł to ja przejęłam pałeczkę. Teraz to ja jestem szefową i to ja zbieram kasę i zawsze wygrywam. Ludzie z gangu to nie tylko "pracownicy" czy przyjaciele, to moja rodzina, nowa rodzina, która zastępuje mi bliskich, których jakiś cholerny drań zamordował. Pewnie jesteście też ciekawi czy nie ściga mnie policja. Otóż tak. Ściga, nawet sama widziałam mój list gończy, ale nie martwię się oto. Jestem na tyle sprytna, że to oni zawsze wpadają w sidła zastawione na mnie a nie ja. Nigdy mnie nie złapią! To chyba wszystko, jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o moim życiu czytajcie dalsze rozdziały :D
............................................................................................................................................................
Hej! Oto prolog, mam nadzieję, że zaciekawiłam. W 1 rozdziale pojawią się już chłopaki z One Direction i będzie jakaś akcja więc zapraszam do czytania. Komentujcie, bo to strasznie motywuje i zachęca do dalszego pisania. Jak będziecie komentować, będę wiedzieć czy mam pisać dalej.
CZYTASZ = KOMENTUJESZ

3 komentarze: